Skåneland.

I torsdags åkte jag hem till skåne, mamma & pappa hämade min på stationen i Lund, sen blev det en lugn kväll.I fredags var jag och Sandra i  Helsingborg, vi fikade, snacka skit & shoppa, mycket trevligt. På eftermiddagen blev det en fika i stan med Sofie, Amanda & Pära, hade en del & snacka om. På kvällen grilla vi hemma hos mig, spela spel, drack vin, spela kubb. Mysigt! På lördag var jag ute i solen lite, sen var det dags för sommarfest med jobbet i Falkenberg! God mat & dricka, trevligt sällskap, mycket dans.. På söndagen mådde man inte lika bra! vi kom hem runt 11 tiden, sen la jag i en solstol hela dagen. På kvällen åkte jag till Falköping, alla biljetterna var slut, så ja fick åka 1klass för 700 kr. De gör jag aldrig mer, fyfan. Svin dyrt, man borde åka billigt om man är student.

Idag har jag varit på praktiken, sista "hel-veckan" nu. Har sommarlov om 2 veckor.


Helena, Madde, Nina & jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback