Nu börjar "sommarlovet"!

Igår var det sista dagen på praktiken, tråkigt! Trivdes bra där, men de ska bli skönt med lite ledighet. Hade min slutredovisning i skolan idag, det gick fint & min handledare var nöjd! Var riktigt kul o träffa klassen igen. Vid 2 tiden körde jag och nina hem till Skåneland idag. Vi hade en rolig roadtrip, blev bugerking på hemvägen. Vi har haft en mysig liten vistelse i falköping. Har blivit en del skratt! Igår var vi nere i stan och fika på en uteservering, riktigt gött väder.

Nu har jag sommarlov fram till mitten av augusti : ) Blir lite jobb, lite ledigt & en resa till Kreta! Vi åker om 9 dagar!

Sommarlovet börjar bra, chefen ringde idag = blir jobb imorgon!

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback