Mysigt med lite regn.

Jag och Ann har precis varit ute & gått en lång runda, tur att vi hann hem innan det börja ösregna! Nu ska jag duscha & sedan slänga mig på soffan och kolla tv, greys ikväll : ) De är mysigt & vara inne o kolla tv/film när det regnar. Hade gärna stannat hemma imorgon och slöat på soffan hela dagen! Men imorgon är det sista jobbe-dagen för denna veckan, det blir thai-mat till lunch. Har hört rykte om att Floby har godast thai-mat, så ja måste givetvis undersöka detta!!

Halv 6 imorgon, går tåget mot Skåne! En månad sen jag var hemma sist, så det ska bli skönt o träffa familjen o vännerna!

I helgen är det fullt upp, så är det alltid när jag åker hem! Allting ska hända på samma gång. På fredag ska jag till Helsingborg med Sandra, ska även fika med Sofie & snacka skit. På kvällen blir det gott sällskap, vin och spel, härligt! På lördag är det sommarfest med jobbet i Falkenberg, där vi stannar till söndag. På söndag blir det lugnt och sen åker jag tillbaka till Falköping.. Ja, livet leker!!

NU ska jag städa i köket, har disk överallt känns det som!


Denna bilden togs för...100 år sen? haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera!!

2009-05-11 @ 19:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback