Skåne är bäst.

Nu är jag på hemmaplan och det känns förjävla bra! Igår var jag hemma hos Nina och såg letsdance.
Idag vaknade jag kl 8, gick upp och åt frukost sen vid 12 körde jag in till stan & fikade med pära o Sofie. Det blev en kort fika, min frisör ringde och fråga om jag kunde komma in tidigare, givetvis. Så nu är jag nyklippt, jag är nöjd!
Ikväll är det schlager som gäller. Sandra bjuder på mat. Så vi har samlat ihop ett gäng. Blir kanske en utgång ikväll, vi får se.. Hade varit roligt & träffa lite folk ikväll : )

Imorgon ska jag och mamma till Novalund. Sen åker jag tillbaka till Falköping på kvällen.

Helgen går fort när man har roligt, Men nu är det lördagkväll så jag ska njuta av kvällen & umgås med dem bästa!





(Midsommar 08)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback