Förkylning på gång?

Fan, min hals är inte helt 100. Har tryckt i mig halstabletter och varm choklad hela dagen.. En sak som är positiv är iaf att våren är här, hoppas jag! Det ska vara sol hela veckan och även i helgen! Mamma och pappa kommer upp på fredag så det blir en perfekt helg om vädret håller i sig. Vi ska antagligen åka in till skövde o gå på stan på lördag. En shoppingrunda + fika + sol och vårkänsla = underbart! Fram med vårjackan o solbrillorna. På tal om vår så måste jag köpa nya skor, vad ska man ha för vårskor?!..

Nu ska jag dra fram dammsugaren, här måste vara städat tills på fredag så mamma och pappa ser att jag är en ordentlig tös ; )

Snart helg!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging!!!!!!!!!!!!!

2009-03-18 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback