En perfekt helg i Göteborg!

I fredes körde vi upp till Göteborg, efter lite yrande inne i stan så hittade vi tillslut rätt. Väl framme i Freddes lägenhet så gjorde vi vid oss och sen blev det got mat och dricka på en uteservering! På lördagen ringde klockan runt 9 och då begav vi oss till LISEBERG, som var helgens höjdpunkt. Vi hade kanon väder & där var inte överdrivet mycket folk. Vi fick med Sandra upp i uppskjutet och lisebergsbanan, tyvärr så vägrade hon åka balder, den som är så rolig! De blev också lite spel på chokladhjul, jag vann stjärn-vinst på första försöket, helt galet. Så jag fick 2000g dumle med mig hem. aldrig fel!
På kvällen blev det förfest utanför fredde och därefter blev det trägårn! Skit stort uteställe, flera dansgolv & stor uteservering. Riktigt lyckad dag! På söndagen var det dags för hemfärd, men innan de så tog vi en sväng på stan och nordstan. Tack tjejer för denna helgen! Sjukt roligt. Jag älskar Göteborg!

Kommer bilder i veckan! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback