Slut på de roliga..

Imorgon börjar skolan igen! Nu har jag varit ledig i 2½ vecka! Har varit hemma i Skåne, riktigt gött. När man var hemma så "länge" nu så kändes de som att jag aldrig hade flyttat. Allt var som vanligt igen, så de var lite skumt o kolla tillbaka till Falköping idag, haha! Man vänjer sig för snabbt. Riktig lyx och bo hemma! slippa laga mat o diska.
De var lite halt på vägarna idag och de blev mer o mer snö. lite läskigt o köra,men jag överlevde! Nu sitter jag i sängen och ska snart sova. Halv 8 ringer klockan..

Har packat upp allting idag, Bilen var helt full med grejor. Massa julklappar, blommor, kläder, skor.  Nu är allting på plats & de känns skönt. De får bli lite städning i helgen!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback