Helgen!

Helgen har varit super! I fredags körde Nina & Sandra hit ! Dem körde rätt denna gången, haha. Vi gick ner i stan och fikade sen handlade vi mat till kvällen. Det blev tacos till middag & sen såg vi lets dance. Vi snackade nästan hela natten, jag o Nina kunde inte hålla käft. Men Sandra lyckades somna ändå.  På lördagen vaknade vi runt halv 11, vi gick upp o gjorde vid oss, sen körde vi till Skövde & shoppade lite. Hittade ett par svarta jeans, armband och underkläder.
När vi kom hem så slöade vi på soffan o sen vad det dags för middag. Kyckling, bakad potatis & sallad. Vi skulle egentligen ha vitlöksbröd också men de blev inte så lyckat. De blev så bränt så vi kunde slå ihjäl folk med de. haha!
Senare på kvällen så blev det bowling. Alltid lika roligt o bowla. Det blev bowling i 2 timmar, sen var vi lagom trötta i armarna. De blev lite natta-maud när vi kom hem, jag & sandra åt korv med bröd. Den sista korven blev totalt misslyckad. Ni får bildbevis sen!! Imorse åkte dem hem... TRÅKIGT! De är alltid lika roligt när dem hälsar på. Men helgerna går så snabbt.. Men jag får snart träffa dem igen, nästa onsdag blir det skåne för min del.

Nu är larsson hemma från Australien, har inte träffat henne på 6 veckor! & de tar två veckor till innan jag får träffa henne!

                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback