Gott nytt!

Då var 2008 över! De har varit ett bra år men det har hänt en del. Studenten var helt klart höjdpunkten på de året. Men efter studenten så hade man inte koll på vad alla gjorde. Vissa börja plugga, åkte utomlands, jobbade osv.. För mig blev det en resa till ayia napa & sen flyttade jag till Falköping och började plugga, helt oväntat! Men jag är glad över att jag tog chansen och ångrar verkligen ingenting. De skadar inte med lite nytt. Efter studenten sa man till alla " ja nu måste vi hålla kontakten o ses ofta".  Så blev det inte. Alla gick på olika håll o tillsist hördes man kankse inte på någon månad. Tråkigt men sant. Men vissa håller man fortfarande kontakten med & de är jag glad för.

Nyår igår blev väldigt lyckat! Först jobbade jag 5 timmar, sen körde jag hem & började göra vid mig. klockan 5 skulle vi vara hos Nina. Där blev det mat, dricka, raketer, musik/dans, snack, champagne vid 12 slaget. Efterhand kom där fler folk och det var riktigt bra stämning! Tack så mycket. De blev ett gott slut.

2009 kommer förhoppninsvis bli ett bra år. Nu fyller vi 20 hela år! Nedräkning - en månad kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback