Förkyld!

Nu var det min tur & bli sjuk.. Alla har gått & snorat på jobb & imorse vaknade jag av att jag var förkyld. Det är så typiskt!
Igår var jag på bio, såg Australia! Den var jätte bra. Den filmen är verkligen värd & se.
Idag blev det lite shopping i Malmö med mamma&pappa. Galet kallt ute så min förkylning blev inte bättre precis! Inatt var det 12 minus här i skåne och 23 minus i Falköping. Hur ska jag överleva där uppe? Känns som man bor i Norrland!
Imorgon har jag 3 timmars bilfärd framför mig.. Men skönt när jag väl kommer fram! Saknar lägenheten faktiskt. & nästa helg kommer Sandra o Nina och hälsar på mig : )

Ikväll ska jag träffa Nina, ska nog snora ner henne lite. haha!




Kommentarer
Postat av: Ninis

Ska vi komma nästa helg? Det var mer än jag visste, hihi :) Men jag kommer gärna :P

Postat av: gisse

ja de blir det ju ? ;D de e den 16:e då! :)

2009-01-05 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback