En ovanlig onsdag!

Igår kändes det verkligen som fredag! Efter en lång tåg-resa så kom jag hem till Skåne! Alltid skönt o komma hem.
Mamma lagade god mat, sen begav jag mig in till staden, Hem till EMELIE!! Nu är dem äntligen hemma från London! De känns skönt & ha dem på hemmaplan igen ; ) Vi körde hem till Amanda för & ha cider-provning. Deras två vänner från Australien var på besök, så jag fick inte höra någon skånska igår (vilket jag hade sett framemot) utan de blev engelska! Men jag höll mig till min kära skånska såklart! Hoppas dem förstod lite; ) Vid 8 tiden drog vi oss ner mot stan & in på tycho för & äta & sen slutade kvällen på Inferno. En mycket trevlig onsdag! Kändes som helg igår..

Nu är det en ny dag! ska strax gå hem till Larsson, har inte träffat henne på 2 månader!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback