äventyr!!

Imorse blev det som sagt ett träningspass! De blev core i 30minuter (där man tränar mage & rygg) sen blev det lite konditionsträning. Det var en bra start på dagen! Senare på dagen träffade jag Erika. Vi skulle egentligen åka in till skövde & fika, men hon bjöd hem mig till henne istället. Så fick jag se hur hon bor! Ett fint hus ute på LANDET.
Hon fick beskriva vägen, sen tog jag röda faran mot Tidan. Det var väldigt lätt, raksträcka hela tiden.
Vi gick en lång promenad sen blev det fika & tv-tittande. Åt världens godaste kladdakaka med nougat på. mums!
Vid 5 tiden begav jag mig hemåt. Det var mörkt ute & det fanns inga lampor ute på landet.. Hur tusan vågar hon bo där ute!?.. Jag körde försiktigt eftersom jag vet att där springer mycket djur.. Plötsligt hoppa ett rådjur fram & jag bromsade lite lätt, bilen slirade lite.. De var halt ute! Lite läskigt. Men jag kom hem tillslut utan skador.

Nu sitter jag här & försöker leta sommarjobb. Hoppas man har turen med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback