27/1

Lönen trillade in på kontot idag & även mitt bostadsbidrag! Alltid bra med lite påfyllning.
Skolan idag fram till 3, sen har jag tränat! De blev body step & core idag! Så vi får väl se hur kroppen mår imorgon.
Nu är jag ledig fram till måndag, så imorgon åker jag hem till kära Skåne! ska vara hemma i helgen o fira min 20 års dag : ) ska bli riktigt roligt! Men jag kan fortfarande inte fatta att jag fyller 20! Helt galet. Så helgen ser jag verkligen fram emot!

Imorgon blir det en lång resväg. Jag åker först till Göteborg, sen bytar jag tåg där & åker mot Helsingborg & därefter till Landskrona. Man får ju tänka ekonomiskt & ta de billiga hållet. Haha! Får passa på & plugga under tiden..

äh, nu ska jag göra en kopp te & läsa lite!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback