UPPDATERING!

Då har jag snart varit en vecka på Volvo! Har inte riktigt kommit in i det än, men ja får ge det några dagar till.
Trevligt folk som jobbar där iallafall. Jag sitter på deras logistikavdelning. Imorgon ska jag förhoppningsvis komma igång med mitt projekt, som jag ska hålla på med i 15 veckor. De tar på krafterna när klockan ringer 5.30 varje morgon, sen ska man köra bil dit i SNÖ! Det var inte roligt imorse + att mina vinterdäck är kassa.
Imorgon är det fredag & då slutar vi halv 3, de ska bli skönt. Hem o ligga på soffan & dricka coca cola, njuta av att det är helg.

Jag har snart haft mitt körkort i 2 år och IDAG blev jag stoppad av polisen för första gången! Dem hade kontroll så jag fick visa körkort och blåsa! Så nu har även jag fått vara med om det, haha. De krävdes visst att jag skulle flytta till Falköping för o hamna i kontroll ;P

Vad har annars hänt i veckan? inget vad jag kan komma på..Nu och 14 veckor fram så blir det praktik - äta - träna - sova.

De får bli bättre uppdatering en annan dag, nu ska jag laga mig lite mat sen köra & träna bodystep!

Hörs o ses!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kommer däcka innan lets dance på fredag;D hahah!

Postat av: gisse

Antagligen inte, hhaah! ;P

2009-02-19 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback