Toppen dag!

Imorse körde vi in till Skövde & shoppade lite. Jag hittade lite söta vår-plagg.
En mintgrön tunika, en rosa kofta, en korallfärgad sommarklännin och 2 träningströjor! Jag är supernöjd med mina inköp.  Det blev även en chailatte och en morotskaka till fika, de satt fint : ) Det är så härligt o gå på stan när solen skiner.


Senare på eftermiddagen så körde vi upp till berget & gick en runda på slingan! Så fint där var, vilken utsikt.
Det var perfekt väder, fullt med folk. Dem åkte längdskidor där uppe, de skulle jag vilja testa.
Vi hittade ett kapat rådjursben på vägen. fy va äckligt. Men oroa er inte, ja fick de på bild ; )

 

Kommentarer
Postat av: nina the king!

fan vad äckligt;D haha

Shoppaholic gisse ;)

2009-03-01 @ 15:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback