Söndag, 15/2

Vilken lång söndag det har varit idag! Gick upp 8 imorse eftersom jag hade tvätt-tid! Där var helt uppbokat, alla behövde tydligen tvätta så jag fick ta den tiden som blev över. Vid 12 tiden var jag klar så då gick jag ut i de fina vädret. Solen tittade fram en stund idag också, våren får gärna komma NU! Senare på eftermiddagen så körde jag o träna. Och nu har jag precis ätit typisk söndags-middag. Köttbullar, potatismos, sås, lingon & grönsaker!

Ikväll blir det tv-tittande ; Gossip girl & sen är det Beck kl 21.00!

Ha de bra gott folk!

imorgon väntar praktiken..Nervöst!!


 Kreta 4:e juni ; D


Kommentarer
Postat av: Ninis

nice ;)

Postat av: sandra p

KRETA KRETA KRETA...

2009-02-16 @ 16:56:52
Postat av: Sofie

Får vi veta hur praktiken gått då eller??

2009-02-18 @ 13:58:42
URL: http://emilysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback