Hejdå Skåne!

Helgen i skåne har varit super! I fredags blev det tages där vi dansade loss, i lördagas hade jag 20års kalas för släkten sen körde jag hem till sandra & kolla melodifestivalen! Igår tog jag de lugnt, skrev ihop ett CV som jag ska skicka ut nu till massa företag! Håller tummarna för ett sommarjbb. På kvällen blev det mys med "Häljarpsbrudarna" hos sandra, där det bjöds på glass! det var riktigt trevligt, vi hinner inte göra de så ofta nu för tiden!
Idag åkte jag tillbaka till min kära lägenhet, nu tar de väl ett tag innan jag åker hem igen! sista veckan som är lugn nu, på måndag börjar praktiken! Då jobbar jag 7-16!

Nu ska jag fixa lite mat innan lipstick Jungle börjar!
Trevlig kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback