20 års fest!

Händelserik helg i Skåne! I lördags hade jag 20års fest! Tiden går så jäkla fort, kändes som jag precis fyllde 18!
Det blev mat, öl & vin & massa dans! Vi hann med lite lekar också! Vid halv 12 drog vi in till stan där festen fortsatte!
Jag fick världens finaste presenter. Jag är supernöjd med allt! Så det blev en väldigt lyckad kväll. Jag kunde inte ha firat min 20års dag på ett bättre sätt. Ni är bäst! På söndagen (igår) var jag ganska sleten & de var min "riktiga" födelsedag då. Så Tobbe & Martina kom hem till oss o käka tårta. Sen tog jag tåget till Falköping. Förjävligt att jag fick åka tåg i 3 timmar på min födelsedag, men sånt är livet. Nu är det redan över, de gick så snabbt. Nu är jag 20 år! De blir systemet senare i veckan, såklart!

Bilder kommer senare, becki har alla!

TACK alla som kom ihåg min födelsedag & firade den med mig :) Ni är guld värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback