FLYTTAT!

Ja, var ska jag börja?  Det har hänt väldigt mycket på sista tiden. För tre veckor sedan kom jag hem från Cypern, de känns som jag har varit hemma i en hel evighet. Cypern känns så långt bort.. Där levde man livet & nu e det tillbaka tillverkligheten.  På 3 veckor har jag hunnit hitta en lägenhet, flytta 30mil hemifrån, börja på en ny skola!
De har verkligen varit full rulle. Men jag trivs faktiskt väldigt bra, även om jag bara har bott där en vecka. Min lägenhet blev jätte mysig. Mamma & Pappa hjälpe mig med flytten, målade om rummet & gjorde de riktigt hem-trevligt där!
Så nu har jag två år i skolan framför mig, men de kommer gå fort, de känner jag på mig!
Idag åkte jag hem till Skåne, ska vara hemma hela helgen! Jag är ledig från skolan fram till tisdag! Så imorgon blir det utgång i Malmö eller Lund med vännerna, sen ska jag träffa Sofie på lördag! Får passa på nu när man är hemma.
På måndag får jag internet i lägenheten också, de ska bli skönt !

Ha de bra gott folk : )

Kommentarer
Postat av: ninis

Woooohooooo, du är hemma darling <3

2008-09-19 @ 15:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback