En dag i skolan..

idag var det skolan igen, vi skulle ha med våra bärbara datorer för vi skulle räkna i excel.
De gick bra, vi blev klara vid lunch sen snackade vi lite om LIA (praktikplats) sen fick vi sluta, riktigt gött.
På fredag är jag ledig, så de blir en till långhelg : )PERFEKT, för jag får besök från skåne! Nina & Larry intar falköping, ojoj. De ska bli skoj, vi ska ut på en rejäl shoppingrunda. Fast man får hålla i pengarna nu, man har blivit en fattig student..

Nu ska jag plugga lite! buuuh .

Kommentarer
Postat av: sandra

gött att du uppdaterar mer gisssse ;P när jag har bättre tider med skolan intar jag också falköping:P

Postat av: Gisse

hihi! ja, jag ska uppdatera mycket !! ja du får ta e tripp hít snart :D så vi kan SJUKA OSS & snacka skit ;)

2008-09-23 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback