Värdelöst!

Idag var jag iväg och intervjuade Kinnarps! Det gick bra, fick även se produktionen och det var väldigt instessant!
Jag var hemma vid två tiden , och då var de tänkt att jag skulle plugga! Jag är så jävla kass, de e inte mycket jag har pluggat idag, men på ett sätt så känns de som de sitter nu! Så vi kan ju hoppas på det...

Ikväll ska jag plugga mer, förhoppningsvis haha! För imorgon bitti gäller det.. HÅLL TUMMARNA!
Min första tenta & jag är nervös.

Nu har jag bokat en tågbiljett hem till skåne också! runt 500 kostar dom & de vill jag inte betala. Så tillsist hittade ja en sista minuten biljett för 231 kr, superbra.

nu ska jag återgå till böckerna! Hej.


(imorgon får jag träffa mina underbara skåningar) BILD: Ayia napa 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback