Snart helg igen..

Idag har jag varit i skolan! Vi är där två dagar i veckan, så när man väl är där så är man skit trött & man orkar knappt lyssa på läraren. De blev iaf mcdonalds idag på lunchen, de satt inte fel ! Propp mätt, så sen orkade vi verkligen inte plugga mer..
skolan imorgon också , sen är det helg fram till måndag! De e nice.
De blir rå-plugg denna helgen inför tentan nästa vecka.
Fick även reda på min första tenta idag, i företagsekonomi ! De blev ett VG, de fick upp humöret : )
Ikväll blir det träning, ska testa på Step, Så de blir nog kul.
Rosabandet-galan ikväll, den måste jag se! de borde NI också göra.

Nu ska jag gräva ner mig i min "lilla, tunna, söta" bok !

 Jag & världens bästa sandra!

Kommentarer
Postat av: sandra

Stort grattis! Vi kommer fixa de här med skolan galant ;) Jag sitter också bänkad framför tvn ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback