Skåne i helgen!

Ihelgen har jag varit hemma i Skåne! Helgen har gått sjukt snabbt. Jag åkte hem i fredags, mamma hämtade mig på stationen i Landskrona sen blev de god mat! Sen träffade jag töserna hemma hos larsson & kolla Idol.
I lördags blev det en shoppingrunda i Helsingborg, hittade ett par stövlar! äntligen.
Sen på kvällen blev det bowling med jobbet, riktigt roligt : )

Igår var jag inne o hälsade på tobbe & martina, gick in till stan & tillbaka,väldigt duktigt av mig.

Nu har jag precis varit i Malmö på föreläsning! Ska åka tillbaka till Falköping om en timme!
Men de blir Skåne till helgen igen : )

Fick ett sms av mamma innan"  Nu har vi bokat resa, vi åker på lördag"
Vissa har de bra, haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback