Praktikplats?

Jag måste bestämma mig var jag ska göra min praktik till våren. Vi ska vara ute i 15 veckor ! Mellan vecka 8-23.
De gäller o tänka smart; Ett bra, stort företag där man kanske har chans till jobb sen?
Ett tag var jag inne på Kinnarps, det är väldigt stort och finns i hela Sverige! Det är ett jätte bra företag och jag kommer nog utvecklas mycket o få mycket erfarenhet om jag är där + att min lärare sa att det nog finns god chans till jobb efteråt (om man sköter jobbet bra såklart). Men nackdelen är att det ligger söder om Jönköping! Så de tar ca 1 timme för mig o köra varje dag, 5 dagar i veckan, i 15 veckor! De tar lång tid och bensinen är dyr.
så jag ska nog höra med företaget om vi kan lösa de på ett bra sätt! Dem borde förstå att jag är en fattig student och har lite pengar o röra mig med.
Eftersom min lärare säger att det är en bra möjlighet att ta denhär praktikplatsen så känns de som att jag ska satsa på det ändå?

aja, ja får tänka på saken ! Var ska jag annars vara ? PANIK.
Nu är det one tree hill.

TACOS-TALLRIK IKVÄLL ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback