Läggdags!

Jag & sandra funderar på och åka till LONDON! Pära & Amanda jobbar där nu, så de hade varit kul och hälsa på dem!
Och framförallt och komma till LONDON,vi har aldrig varit där : )
De skulle vara skit roligt, så den 28/11 åker vi kanske, om vi har tur! Vi ska kolla vidare på detta..HOPPAS!

Ikväll har de blivit lite plugg, de går mycket lättare och plugga på kvällen, när de e mörkt ute! konstigt?!
Men de beror kanske på att jag hade 2 liters cola bredvid mig, ostbågar och kinapuffar! haha.




(Pära, jag & Amanda) JAG SAKNAR ER!

Kommentarer
Postat av: toyza

Som dem sa på radion igår, man är mest aktiv/kreativ klockan 22.03 på kvällen och MINST aktiv/kreativ klockan 16.33 på kvällen. Där har du anledningen :)

Postat av: gisse

Haha !okej, då vet jag det ;)

2008-10-23 @ 15:30:35
Postat av: sandra

LOOONDON BABY:D

2008-10-23 @ 15:39:55
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/
Postat av: Amanda

BOKA!!!

2008-10-24 @ 11:04:55
URL: http://babesinlondon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback