Fredag!

Imorse skulle jag köra in till frisören & klippa mig! Men när jag sätter mig i bilen så startar den inte!
De har ALDRIG hänt innan och jag fick damp eftersom jag skulle iväg.. Den fungerade igår/natt när jag kom hem från nina! Men antagligen har en lampa varit på inatt så batteriet var helt dött.
Jag fick springa in till jonas (grannen) och fråga om han kunde köra mig! Men han satt i möte över telefon så han lånade ut sin bil istället. Så jag fick glida in till stan i en volvo istället : ) Det blev inga större skador och jag kom i tid, haha!

De är så typiskt, sånt händer bara när man väl ska någonting, när man har en tid & passa!

Idag ska jag bara ta de lugnt, ska kanske gå bort till Nina sen o snacka skit?

Sandra dissar mig för jobb ikväll, fan ta dig !



                                              

Kommentarer
Postat av: Ninis

Ojoj. Glidar Gisse kör volvo :)

Postat av: sandra

amen fölåt :( hehe

2008-10-17 @ 12:25:04
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback