en ledig dag!

Riktigt skönt & sova ut imorse! Jag slängde på träningskläderna direkt och cyklade ner till stan. Jag delade ut lite CV eftersom jag behöver ett extrajobb, jag är i behov av pengar! Speciellt nu när jag bor själv.
Men det gick helt okej, många butiker behöver extrapersonal över julen så vi får hoppas på de bästa! Sen gick jag & tränade. När jag kom hem så tog jag en dusch, sen tog jag tag i städningen! Här såg ut som FAN! Hade inte dammsugat på 3 veckor, ja skämms för o säga det.. Men, nu är här fint o fräscht igen! Ska bara moppa golvet också, men de tar jag imorgon. Imorgon får jag fint besök : ) Sandra, Nina, Sofie & Larsson intar Falköping!
Tvätta står på schemat imorgon, jobbigt men de måste göras! Träning också om jag hinner med det.

Inget bra på tv ikväll, de får bli en film istället! Lite plugg får vi också klämma in.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback