En härlig fredag!

Idag var det skolan som gällde, vi är en liten klass men idag var vi endast 4 elever! haha.
På lunchen körde vi iväg o åt kinamat med läraren, riktigt gott ! De är inte ofta att en klass får plats i en vanlig personbil, en golf till och med.Haha! När vi var mätta o belåtna så körde vi tillbaka till skolan för o fortsätta plugga.
Då börjar vi snacka om fylle-historier. Tillsist berättar min lärare Johanna om sin värsta!
"Jag sa att jag hade blivit skallad av en häst " Ja, ni har inte hört hela historian, men fyfan va jag skratta!
Marias kommentar var inte mycket bättre ", Va? skriver du på skånska" ?  ; )

Hahahaha!

Ikväll kommer Tobbe & Martina hit ! Jag ska stå för maten, sen blir det IDOL & fredag hela veckan !

Ha en trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: larsson

haha, klart vi skriver på skånska va annars? ;D

2008-10-03 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback