ångest!

Idag pluggade vi inför tentan i skolan! Vid tre tiden var jag nöjd och gick hem.
När jag väl kom hem så slängde jag mig på soffan, var helt slut i huvudet efter allt plugg..
så jag kollade one tree hill, sen somnade jag lite.

När klockan var 8 så hade jag lagat mat och diskat. Jag fick lite ångest över att klockan var så mycket.
Min tanke var att jag skulle plugga lite till. Så jag har inte gjort något vettigt sen jag kom hem !, ajdå.
Tentan är om 3 dagar.. Så imorgon SKA jag plugga hela dagen lång. Förhoppningsvis hinner jag med en timmes träning också!

Nu är det despan ; D

Kommentarer
Postat av: sandra

man kan inte plugga hela tiden. lite paus behöver man. du kommer fixa tentan endå :P.

Postat av: Fredde

Du studa jäättelänge, enda till tre, haha;)

2008-10-07 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback