aj aj aj !

Igår kände jag att jag hade ont i min hälsena, så jag var nära på att hoppa över träningen. Men eftersom jag skulle testa på step up på gymmet, så ville jag verkligen träna! Så jag gick dit ändå & gjorde mitt bästa.
Men det var svårt & göra alla steg/rörelser för de gjorde sjukt ont i foten.
Så dedär med träning var nog inte så smart.. & imorse när jag vaknade så hade jag även lyckats få träningsvärk i mina vader, plus poäng till mig !
Så jag har gått lite roligt idag, har fortfarande ont i min hälsena, så jag får vila den idag! Med de menar jag att jag ska ligga på soffan hela dagen lång. Ikväll är det ju bonde söker fru & Grey´s, så de blir perfekt.

Ha de gott ! Nu ska jag plugga inför min tenta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback