Snö kaos!

Nu har snön börjat lägga sig på marken! Hörde att de hade kommit en del snö i skåne också.
Jag var & handla lite mat nyss, tänkte först ta bilen till affären men när jag kom ut så såg jag hur mycket snö de hade kommit och min bil var inte längre röd, utan VIT. Så jag bestämde mig för & gå till affären istället!
Jag höll på & ramla x-antal gånger pga att de var så satans halt, men tillsist kom jag fram :)
Jag skulle handla pizza kit, men det var såklart slut! Jag hade gått till ica i all snökaos & så kommer ja dit så finns den inte, typiskt !! Istället blev det bakad potatis med räkor : ) åå va gott det ska bli.
Lite goda kakor, pepparkakor och godis handla jag också! Super fredag.

Nu ska jag ut i köket och fixa med maten, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback