Fullt upp!

Vaknade 8 imorse, fråga inte varför! Jag är LEDIG och kunde helt enkelt inte sova mer.
Vid halv 12 tiden körde jag och Nina in till stan, jag skulle handla lite till mamma. Handlade även två söta tomtar till min lägenhet och en liten julklapp till mamma. Sen blev det centersyd, hittade en svart klänning på MQ!
När vi kom hem till kära Häljarp, så ringer becki & frågar om vi vill komma in till stan och fika, javisst!
Satt på 261 och tog en chailatte, mysigt! När vi ändå var i stan, så passade jag på & boka tid till ansiktsbehandling. Jag fick två presentkort när jag tog studenten. Så de blir en lyx-behandling innan jul, gött!

Ikväll blir det lugnt. Ska nog se en bra film!
PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback