En lugn fredagkväll.

Tenta imorse - Gick inte helt 100, frågorna var inte lätta & de var 10-poängs frågor, tusan..
Efter tentan så lånade jag Anns bil & körde till Kinnarps, skulle intervjua en snubbe. Så nu ska jag försöka skriva ihop en rapport tills nästa måndag.

Ikväll blir det lugnt, första helgen som jag är själv i lägenheten! haha.
De har varit något varje helg annars, antingen har jag åkt hem till Skåne eller så har folk kört hit.
Men jag måste klara av att vara själv någongång också, Haha!
Så ikväll ska jag laga lite mat, de blir kyckling med klyftpotatis (sour cream & onion smak) kan nog bli gott.
Ska se Idol & fredag hela veckan, tur att där är lite tv-program! Jag har laddat med godis, ostbågar & läsk.

Imorgon blir det partaj !

PUSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback