Tyskland / utgång / plugg.

Har varit i Tyskland i helgen, fredag till lördag! Skulle fixa allt inför studenten. Kom hem igår kväll, tidigare än förväntat. så jag åkte in till Pära eftersom hon hade kalas, hon fyllde 19 år i fredags, GRATTIS! Jag hade inte hunnit köpa något eftersom jag inte skulle dit egentligen, men hon fick en flaska vin & en grogg på krogen : )Hoppas de dög. Det blev förfest där med Nina Jennifer Emma Pihl & Pära, väldigt trevligt : ) TACK! Sen tog vi bussen ner mot staden, inte så mycket folk ute. Så vi fick ett bord på Tycho, uteserveringen, fint! Hade riktigt roligt, tur att jag följde med ut : )

Idag blir det plugg, ska hålla mitt tal imorgon, nationella prov. Har även ett slutprov på onsdag i Turism!

Bilen behövs också tvättas, de e kris nu! Riktigt skitig! Så jag har & göra idag med andra ord.

22/5 - SOFIE 19 ÅR!!
23/5 - BALEN
30/5 - NINA 19 ÅR!!
31/5 - ÅRSFEST MED JOBBET
2/6   - LARSSON 19 ÅR!!
5/6   - SANDRAS STUDENT!
9/6   - LÄRARMIDDAG PÅ TYCHO + TAGES
10/6 - ÖLBRÄNNBOLL + TAGES
11/6 - GRILLA I LILLOLAS
12/6 - LEEEEEDIG
13/6 - BÄSTA DAGEN, VI TAR STUDENTEN !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback