Lyckad fredagkväll!

Kvällen igår blev lyckad och jag hoppas att Nina kände att hon blev riktigt firad : ) Bowlingen gick lite galet, det sluta med att jag ramla in på banan & landa på rumpan, hela bowlingen skrattade & jag skrattade så mycket att tårarna började rinna , haha! Den bjuder jag på ; ) Kvällen fortsatte på tycho,men dricka & trevlig sällskap!

Idag blir det ingen vila, ska snart iväg till Falkenberg! Det blir fest med jobbet : ) De kommer nog bli kul.

Hoppas ni också får en bra kväll !

 (bild bevis) hahahahah!

Kommentarer
Postat av: nina

hahaha! Tack för igår baaaaaaby! :D

Postat av: sandra

hahahhahhahahhahahahhaa. så jävla bra!!

2008-05-31 @ 15:20:35
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback