SKÅNETRAFIKEN SUGER !!

Michelle har varit här idag, vi har fixat lite med UF. Skönt o ha de gjort! Men vi har mycket kvar & göra.. Vid 7 tiden skulle hon ta bussen hem, så jag följde henne till busshållplatsen! De var svinkallt ute! Bussen började närma sig, men den körde i en jävla full fart. Bussen bara körde förbi, den stannade inte!!
Jag vinkade till & med, o visade att vi skulle åka med. JÄVLA IDIOT !!!
Jag ringde skånetrafiken men deras telefontider stängde kl 18. Så imorgon ska jag ringa o klaga, de e för dåligt.
Vi fick gå hem till mig igen, sen fick jag köra henne till stan.

Nu sitter jag här och pluggar filosofi, megasvårt! jag vill inte göra de provet.

Nu ska jag vara duktigt och läsa lite till ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback