Påsklov!

Nu är det lov igen : ) De var inte längesen de var sportlov! Men jag klagar absolut inte.Vi har haft sjukt mycket i skolan nu så de ska bli skönt med lov. Fast det blir tyvärr inte så mycket lov för mig. Jag ska jobba, så det blir inte så mycket ledigt för mig men de är pengar, så i sommar blir det en RESA, kan jag lova : )

Ikväll ska jag bara ta det lugnt med Nina : ) En fet godispåse framför tvn låter bra!
Imorgon jobbar jag, sen på kvällen är det Studentfest, de ska bli skoj : )

Nu ska jag tvinga med någon till centersyd så att jag kan köpa en ny mascara, mohaha!

Pussssss


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sån tönt du e Gisse haha ;)

Postat av: Gisse

vafan vill du tjockis! ;)

2008-03-14 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback