Lördagkväll.


Utgång i Helsingborg igår, verkligen lyckat :) Jag hade riktigt roligt & hoppas att ni andra också hade det.
Vi dansade loss inne på Tivoli och Pära sprang runt och lekte "Kapten Morgan". Kvällen avslutades med en korv hos Pölsemannen, alltid lika gott med natta-mat.

(lägger in bilder senare)

Idag var det bara till & orka sig upp från sängen när klockan ringde halv 9, skulle iväg & jobba.
Mycket folk, alla ska ut & handla nu när lönen har kommit.  Jobbigt och stå i kassan hela dagen, nu är jag megatrött i mina ben&fötter, undra om Nina masserar mina fötter ikväll ; ) ?

De behövs verkligen en lugn hemmakväll idag, ska hem till Nina & slöa i soffan.
Kränga fruktsallad & snacka om gårdagen.

ULLARED PÅ ONSDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback