FREDAG!

Har precis varit på Novalund med Nina, hon skulle byta sina skor!
Jag hittade en snygg väska som hade varit perfekt till min balklänning, så ja får se om jag kankse köper den en vacker dag?

Jag handlade lite onyttiga grejer till tågresan imorgon:
- en rebull
- en cola
- 4 kexchoklad ( 4 för 20 kr , så de var billigt )
- chips
- vindruvor

Så vi får hoppas att jag klarar mig med de i 4 timmar  ;)

Ikväll ska jag och Nina äta på Tycho, de var ett tag sen. Vi saknar deras tychobiff: )

Imorgon bär det av till stockholm ; FYFAN VA KUL! : )

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hoppas du får en bra kväll :)

Postat av: beski

Vi kommer till tycho efter elva, hoppas ni är kvar då :D PUSS

2008-03-07 @ 19:48:41
URL: http://beski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback