Fullt upp!

Gårdagen började med att jag tvingade med Nina till Malmö. Jag skulle ner till högskolan och lyssna på en utbildning och även bli intervjuad,ganska nervöst! Ingen aning om hur de gick, men nu är det gjort iallafall. Vi gick ner i stan för o äta det blev bakad potatis som vanligt ; ) Vi var hemma igen vid 14 tiden, de var riktigt lökigt väder så jag la mig i trådgården och sov. Jag var jättetrött efter helgen.. När klockan blev fyra, så var både jag & Nina rastlösa, så vi tog bilen och körde till Bjärred för o äta glass på bryggan, riktigt fint : ) Därefter ringde vi Sofie och vi bestämde att vi skulle grilla på kvällen. Vi körde inom Ica maxi för o handla engångsgrillar, hämtade upp Sofie i stan och sen körde vi ner till stranden. Grillade hamburgare och drack cola, de kändes verkligen som sommar : ) Pära ringde sen och fråga om vi ville komma till cement, så vi drog dit , åt melon & ananas, göttit ! Kvällen slutade inte där, när klockan var kvart i nio bestämde vi oss för att dra till Helsingborg på studentfest (Wallmans). Vi körde hem snabbt, duschade och fixade oss på en halvtimme, tog tåget till hbg 22.10 sen mötte vi upp resten på Knutan! Vi skulle överraska Sandra i kön till Wallmans för hon visste inte att vi skulle dit. Men när jag står på knutan och tar ut pengar så kommer där ett gäng och sjunger, jag hör Sandra på långt avstånd och springer fram till henne : ) Hon blev chockad över att vi var där & skulle festa en måndag, men hon blev givetvis glad : ) Väl inne på wallmans blev det dans & alla höll på & löka ihjäl, de var sjukt varmt. Men tack för en trevlig kväll : )

På torsdag tar Sandra studenten, tiden går alldeles för fort. VI SKA TA STUDENTEN, Jag kan fortfarande inte fatta det, vi är för små!! Nästa vecka är det vår tur : ) De kommer bli sjukt roligt ialla fall & jag hoppas verkligen att vädret håller i sig till nästa vecka också.

Det gäller att njuta av den sista tiden nu, 10 dagar kvar!! LIVET ÄR EN FEST ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback