Ett minne för livet!

Studenten i fredags kunde inte bli mer perfekt! De var en helt underbar dag & jag lär aldrig glömma den : )
Jag fick fira den bästa dagen i mitt liv med mina bästa vänner, släkten & min familj ! Jag är otroligt tacksam för allt. Min föräldrar ska ha ett stort tack som har hjälpt mig med allt, stöttat mig & ställt upp i vått o torrt. Tobbe, min bror gjorde världens godaste mat, du är bäst! Min kusin från New York kom även till Sverige för & gratta mig : )!!!

TACK för alla presenter, är verkligen supernöjd med allt ! Sällskapet kunde inte bli bättre!
Jag vill ta studenten igen. Flaket var det roligaste, vi hade lätt de snyggaste flaket & även en DJ. Så vi hördes kan jag lova ; )

Nu är allt över, hela veckan har gått snabbt! Nu ska man ut i verkligheten!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VA JAG ÄR BRAAA!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback