Karneval- de e livet!

Igår ringde jobbet mig, så jag jobbade mellan 15-19! När jag kom hem blev det lite mat & en dusch, sen kom larsson hít så började vi förfesta lite smått : ) Sen cyklade vi in till stan, till karnevalen! Jag blev av med henne ett antal gånger, hon är förvirrad & det är ännu värre när hon inte är nykter; )haha. Vi tog plats i tältet. Hade sjukt roligt hela kvällen.

Vi vinglade hem på våra cyklar mitt i natten, larsson fick ett äckligt slämmigt djur på sin fot så hon fick ryck och kastade iväg sin sko. Där var mörkt, inga lampor så vi fick lysa med mobilerna. Lite läskigt & stå i Axeltofta mitt i natten..
Men de löste sig : )

Ikväll ska jag in till grannarna på lite grill-party! : ) Därefter blir det givetvis karnevalen!

 Visst ser hon förvirrad ut ;) ?

Kommentarer
Postat av: larsson

hahaha, ja galet var de iaf ;D och jag kan väl ta att jag ser förvirrad ut, vad e meningen med o ljuga? ;D

2008-07-13 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback