ändrade planer.

Eftersom jag knappt träffar Nina längre ( hon jobbar på haldex, hon har inget liv utanför jobbet ) så hade vi bestämt att vi skulle hitta på något idag innan hon börjar jobba, hon kan ju inte sova bort dagen! Nina ställde klockan på 9 imorse och orkade sig upp från sängen, hon skickar ett sms & säger att hon skulle ta en dusch, sen var hon redo! När klockan var 9.20 ringer jobbet mig. "Hej, kan du komma in tidigare o jobba idag"? Jovisst, jag tackar givetvis inte nej till mer jobb.
Så ja fick ringa Nina, precis när hon har kommit ut från duschen & ställa in vår lilla dejt. FÖRLÅT vännen! Men till helgen ses vi, & jag hoppas att du inte blev allt för sur när jag förstörde din sovmorgon i onödan. Typiskt att du redan hade hunnit duscha annars kunde du lagt dig igen;D  Så jag fick jobbat 9 timmar, efter jobb drog jag med Sandra till Borstahusen och käka daimglass : ) Man får passa på när vädret är på topp!

Vi funderar på att åka till Liseberg i helgen... Kanske inte så smart eftersom det är Gothia cup ?! FAN.

Aja, imorgon börjar karnevalen! Ska kanske in där en sväng med Sandra & kolla läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback