Ledig!

Imorgon är jag ledig från skolan, alla lektioner är inställda!
De kan inte bli bättre, eftersom jag fyller år imorgon : )
Jag ska ligga kvar i sängen tills mamma kommer & sjunger för mig, haha.
Min bror & Martina kommer hit på dagen & fikar, mamma har bakat god chokladtårta som vi ska trycka i oss!
Sen ska jag fixa inför kvällen.
Tjejerna kommer hit på middag : ) Sen blir det utgång!

Hoppas stormen lägger sig lite tills imorgon, inte kul & gå ut i detta vädret : /

Nu har de kommit ut en ny kollektion på HM, FASHION AGAINST AIDS.
Ja funderar starkt på & köpa ett linne!
Både snyggt & till ett billigt pris.

image100

Kommentarer
Postat av: Michelle

Grattis på födelsedagen Gisela!

2008-02-01 @ 10:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback