Halt ute!

Idag har jag jobbat, 10-16! De blev ett jävla väder vid 14 tiden.
Vid 16 tiden skulle jag KÖRA hemåt. Fyfan, de ville jag verkligen inte. Glashalt ute.
Ja fick börja med & skrapa rutorna i en kvart ungefär, de var kallt vill jag lova!
Sen skulle jag köra iväg, jag körde i 40km på motorvägen, alla körde skit sakta, tur det!
Underkylt regn är det värsta som finns.
De va riktigt obehagligt. Vintern tycker vi inte om!

Ikväll får jag hålla mig inne, hade velat köra till videomix & hyra en film,
men jag tänker inte köra mer idag!

Så jag ska äta gott, sen krypa ner i sängen & kolla tv : )

// Ha de kalas.

Kommentarer
Postat av: sandra

ja fyfan, jag börja köra precis vid två på jobbet, vi höll 15-20km på dem små landsvägarna & endå slira man. riktigt räligt...

2008-01-05 @ 18:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback