Fullt upp!

Idag har jag haft fullt upp!
Dagen började med att jag körde mamma till tåget,
sen drog jag in till pära & fixade ett skolarbete.
Därefter körde jag hem, lagade mat, spagetti & köttfärssås. Jag är skit kass på & laga mat,
köttfärsen var inte supergod precis! haha.
Sen körde jag till jobb, kom hem vid 7 tiden.

Vår layout (UF) fick jag göra om HELT, så de har jag pysslat med tills nu!
men äntligen är den klar, och imorgon ska den in till tryckeriet !  =)

Imorgon:
- Hämta min jacka, som har varit på kemtvätt.
- Till tryckeriet med Michelle.
- Göra skolarbete med Amanda & Pära
- Göra ett annat skolarbete.
- Köpa present till Pappa, som fyller år på Onsdag!

Hoppas jag hinner allt !

Ha de najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback