För mycket ?

igår blev de ingen vila efter träningen!
Jag & Pära körde till väla, jag var skittrött, så de fick bli en snabb runda : )
När jag kom hem så sov jag en timme, sen var jag laddad för utgång.
De blev Helsingborg efter mycket om & men.
Vi förfestade lite hos Larsson, sen tog vi tåget till HBG.
Vi gick först till Steakhouse, ganska lite folk men de kom fler efter hand.
Tim Toth jobbade i baren. Så han fick en fin kommentar av Nina:
- Vafan, har du brallor på dig idag, de e vi inte vana vid.
Han blev jätteröd i huvudet & hade inget o säga tillbaka, HAHA! De bästa på hela kvällen.
Efter några shottar där, så drog vi till Crombar där vi stanna resten av kvällen !
Larsson slängde runt med sitt kort, så tillsist blev de minus på kontot, bra jobbat ; )
Hade riktigt kul igår. Men kvällen kunde ju slutat bättre.
Men sånt som händer!

TÖSER, jag tackar för en mycket trevlig kväll. Ni är bäst!

Här kommer lite bilder ; )

         


Kommentarer
Postat av: Nina,

fint! Tack själv för att ni är så jävla bra :)

2008-01-20 @ 19:03:17
Postat av: larsson

tack själv gisse ;D

2008-01-21 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback