VÄLA OCH IKEA!

Jag & Nina var väldigt rastlösa, så vi körde en sväng till HBG.
Inne på Ikea hittade vi lampor som vi ska ha till vår monter!
De blev en snabb runda på Ikea!
Vi gick en runda inne på väla också, jag hitta kläder idag också!
Fan, jag kan aldrig hålla i pengarna!
Handla ett par nya svarta shorts, de behövdes faktiskt.
Dem kommer till väl användning till sommaren.
Sen hittade jag en skitsnygg skjorta! De var KÄRLEK vid första ögonkastet!
Så den var jag tvungen att köpa!

Jag är shoppinggalen! NU måste ja spara pengarna till Stockholm,
undra om jag klarar det....3 veckor kvar!

Trevlig kväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: larsson

haha, de blir jävligt intressant & se med tanke på att vi ska ut imorron! men den största frågan e ju om du klarar av att inte köpa något klädesplagg? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback