Shopping i Göteborg.

Nu är jag hemma från gbg igen! Åkte dit i Torsdags med tåget. Mötte upp mamma på centralen, (hon åkte från skåne).
Vi checkade in på hotellet Scandic Europa som ligger granne med Nordstan! scandic hotel, alltid fräscht o fint.
När vi hade lämnat vår lilla packning så gick vi ut på stan. Fullt med folk över allt. Man undrar ju om folk inte har annat o göra en torsdags eftermiddag? Jobbar folk inte. haha! Vi gick på stan hela dagen och så blev det en chailatte och en stor räkmacka till fika! På kvällen var vi helt slut, vi var ute & åt sen gick vi en sväng. Det är så mysigt med all belysning & det är full rörelse på stan. På fredagen gick vi upp vid 9 och åt frukost. Hotel-frukost brukar vara det bästa som finns, men jag var lite besviken på denna faktiskt! Vi var riktigt trötta efter gårdagen , vi orkade knappt en dag till på stan! Hade ont i fötter och ben av allt springande. Men vi överlevde, gick i lite roliga små gator och hittade ännu fler butiker. Handlade lite grejor till lägenheten, bl.a en fin julstjärna som jag ska ha i fönstret! Vid 4 tiden lämnade vi kära göteborg. Jag åkte hem till Falköping och mamma till Skåne!

De var jätte mysigt i Göteborg. Speciellt nu innan jul! Fullt med belysning, julmusik och alla springer runt och letar julklappar!

Mamma!





 Min fina julstjärna!

 Pumps! SKIT höga! De blir min julklapp!

Handlade även lite tröjor, skålar, julklappar till Tobbe&Martina & en smycke-hängare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback