Onsdag.

Skolan idag fram till kl 14! Har räknat hela dagen & det är inte superlätt. Så känner på mig att man får plugga mycket inför tentan nästa vecka, men det ska nog gå bra! När jag kom hem så hade mina foto kommit som jag har framkallat.
Men jag behöver ett nytt fotoalbum, så jag har inte kunnat sätta in dem än. Mitt andra är redan fullt! Det är så kul och framkalla bilder, vilka minnen man har från olika resor!
Ikväll skippar jag träningen, ska hem till Ann istället & kränga Pizza o se bonde! haha.

Imorgon ska jag ta tåget till Göteborg och möta upp mamma på centralen, därefter blir det en mysig runda på stan : )

PUSSSS.

Kommentarer
Postat av: sandra

skippar träningen för pizza ;)? vad e detta för fasoner?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback